ארדן מנע ביקור שר פלסטיני בירושלים

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ארדן מנע ביקור שר פלסטיני בירושלים

בהוראת השר לביטחון הפנים ארדן: נאסר ביקור רשמי של שר החינוך הפלשתיני סברי סיידם בעיר העתיקה בירושלים

ארדן
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על בסיס מידע מודיעיני שהגיע ממשטרת ירושלים, שר החינוך הפלשתיני תכנן לבקר היום בבית ספר "טרה סנטה" (בי"ס פרטי נוצרי) בעיר העתיקה בירושלים, לשאת דברים ולהתראיין לכלי התקשורת. על פי המודיעין שבידי המשטרה, היו צפויים להתלוות לשר החינוך גם מנהל בתי הספר מטעם הרש"פ במזרח ירושלים סמיר ג'בריל, וגורמים בכירים נוספים מטעם הרשות הפלשתינית.

לאור מקרה חמור זה ומתוקף סמכותו למנוע כל פעילות מדינית ורשמית מטעם הרש"פ בשטחים בריבונות מדינת ישראל, השר גלעד ארדן החליט לחתום על צו האוסר על קיום הביקור.

הצו מורה שלא לקיים את הפעילות מטעם הרשות הפלסטינית במזרח ירושלים, בהתאם לסעיף 3(א) לחוק יישום הסכם הביניים בדבר הגדה המערבית ורצועת עזה (הגבלת פעילות), התשנ״ה- 1994, אשר אוסר על הרשות הפלסטינית לפתוח או להפעיל נציגות, לקיים אסיפה או פעילות בתחומי מדינת ישראל, ומסמיך את השר לביטחון הפנים לאסור בצו על קיום פעילות כזו.

הניסיון לקיים את האירוע הוא חלק מהניסיונות החוזרים ונשנים של הרשות הפלשתינית לחזק את מעמדה בירושלים, ולהפגין בשטח את נוכחותה. ניסיונות אלו מתרחשים ביתר שאת בעת האחרונה, ומשטרת ישראל והשר ארדן פועלים פעם אחר פעם כדי למנוע אותם.

השר גלעד ארדן אמר: "המאבק על ריבונותנו בירושלים לא הסתיים. הרשות הפלשתינית יחד עם גורמים נוספים מנסים לערער עליה ולפגוע בה בכל יום ולכרסם בה ואני אמשיך לפעול בכל הכח כדי למנוע זאת ולהגן על ריבונותנו בכל חלקי בירתנו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד לשר ארדן!!!!